fredags is the shit

hejhej, i dag är det fredag och det betyder; freedaaags mys! :D åh jag älskar fredagar!
hur tråkigt eller roligt man har så är fredag the best thing in the hole world.
idag blev det bara skola till 10 sen gick jcg och ghia runt på stan och shoppa och sen satte vi oss på mc donalds och åt maaaat. :)
blev en toppen dag och nu har jag prcis tränat och sitter med härlig träningsvärk :)
plus att knät är bättre och har fått tillbaka alla muskler jag tappade. 2 månader har gått!
AAAH det är en vecka kvar till beslutet - jag är rädd :o

nej jag är typ glad som fan i dag :D
nu ska jag gå och bärja fixa till mig och sen ska jag ringa ghia och äta mat och sen bär det av till stan och möta upp ghia :D sen kommer en överraskning :) plus att jag är bäst som jobbat igen matten! fan vad jag är grym.
(blev många olika samtalsämnen där. men vad gör det. )

BEA KRYA PÅ DIG <3 


Kommentarer
Postat av: beatrice

TACK MALIN, ÄR FRIIIIISK NU VETTU :D <3

2009-11-08 @ 10:11:22
URL: http://beatriiceniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0