härligt med onsdag - snart helg ju

studeidag i dag :) har varit en runda på stan och varit hos farmor och farfar och tjänat pengar där :)
ja shit vad tiden går snabbt tycker jag. Jag sitter här vi datorn och ska ringa ghia snart och bege mig till henne :)
vi ska nog baka och kolla film och sen kanske det blir träning, ska ringa sjukgymnasten först!
gårdagen blev riktigt lyckad: jag tränade fysträning för första gången med laget :)
det var riktigt härligt att känna känslan att vara tillbaka (a) det kan ju fakiskt inte bli värre :)
på köpet har jag även träningsvärk! som det känns :)

väntar bara på att låtarna ska laddas hem och sen ska jag gå och packa :)
hoppas ni haft en toppen dag, även om bara jag hade studeidag kanske :D <3

barcelona vs inter i går : 2-0 :) det är härligt ju!

Kommentarer
Postat av: beatrice

sv; jag vet snäckan, du är fin :) <3

2009-11-26 @ 14:33:25
URL: http://beatriiceniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0