helgen är här

lördag och det gillas som fan :)
hinner inte skriv så myket idag. är ganska stressad.
vaknade vid 10 av johanna och jag byter om och äter och sen bär det av till stan.
träffa sandra och vi fikar på tea pot, fett med gott!
träffa ghia på bussen också, SCORE!
nu håller jag på att städa rummet och sen ska jag slänga i mig mat och bege mig till johanna fiskpinne <3
blir myskväll hos henne med sandra, robin och katja tror jag.
hoppas på en toppen kväll <3
i morgon är det första träningen med mina småungar och sen SKA (MÅSTE) jag träna mrl för det är sjukt gött.
och det var riktigt länge sen jag gjorde det.
sen får vi se vad som händer. plugga lite matte och svenska också typ.
ha en underbar helg nu mina vänner! puss <3



 Det är en tryghet att ha en vän som man alltid kan lita på
och är med en för man är sig själv och ingen annan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0