i dag är det lördag och jag ska slappa!

kommit hem från köpinge för en timme sen :)
blev en jättebra kväll hos johanna med pizza, hennes mormor, leka med linneá och idol :)
tackar för det fiskpinne!
nu sitter jag här vid datorn, med mamma mia i bakgrunden, och funderar på att skriva klart idrottsprogramet. Men hinner ändå inte bli klar (a) så jag får väl fixa det i kväll också, för i kväll eller i dag är det lördag och jag ska inte göra någonting!
så himla skönt att bara vara här hemma :) jag behöver en lugn lördag med en lång runda och musik i öronen och sen ett jävligt varmt bad med ansiktsmask :) låter inte det härligt?
det är så jag vill att en lördag ska vara och sen lägga mig tidigt och vara utvilad när jag går upp tidigt på söndag så mina småungar slipper se mig sur och grinig :P
sen blir det träning med mitt andra lag, yes har gått på ett till lag. Fast där är jag bara assisterande tränare :)
och såklart är det el clazió i morgon. Åh vad jag längtar <3

nu kom sys och mami hem och vi ska nog baka :)


inte världens finaste musikvideo men låten :) åååh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0