jag ha inget minne kvar

annars brukar jag minnas allting som händer i skolan. Men det händer för mycket nu för att minnas allting. :) en rolig dag i dag. Jag klagar faktiskt inte längre. Det börjar bli en vana att det är roligt på LBS.
i alle fall när Ghia alltid ska klaga på sina knäckebröd :) breeakkiingbreeed Anya :D <3
idag ska jag träna med johanna fiskpinne på xercise och sedan blir det sova om jag inte hittar någon fotboll.
men först ska jag görA något litet mellanmål :) och sen packa väskan och vänta på johanna!
i morgon är det bästa dagen och på kvällen hoppas hoppas hoppas jag till tusen att mitt knä inte gör ont så jag kan träna med tjejerna. Annars blir jag besviken och drar mig till xercise .. igen !

nu blir det omelett <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0