we love ballonger <3

just nu: sitteer i tvrummet med the familia och kollar på tv. Det är nog första onsdagen vi gör det. I morgon åker mami till malmö så det blir som vanligt eller?
halva veckan av skolan har gått och det har ju varit kärleksvecka och det är alltid mys ju :)
i går var det föresläsning med ett fett cool lebb :) och sedan satte typ alla sig i soffan och lyssnade på musik ifrån dataskärmen, det är så det ser ut :) och idag så började allting som vanligt men slutade med att en ballong flyger runt och jag sparkar den på mattias som sparkar tillbaka och jag sparkar till ghia och vi plockar med vå svenska lärare och sen hänger alla med. Helt vanlig dag eller? ;)
åkte även till slättäng med ellan och dona :) träffade alla gosiga lärare förutom jeppsson :/
och tog massa kort med sollan faktiskt ;) jag vet hon gillar mig haha!
det är nästan så man vill gå där igen. Men jag trivs bra i denna klassen :)

i kväll är det paradise hotel som ska ses och i morgon är det sovmorgon; idrott och mediaproduktion - me like!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0