bildspel kanske?

ibland leker livet med en på ett eller annat sätt, jag tror ni känt det också.
jubeleumet började väldigt bra och slutade lite mindre bra.
vi tjejer stack hem eftersom vi inte fick dricka något. Så efterfesten är just nu hos cornelia.
och vad gör jag då vid datorn? jag njuter! för jag är sjuk trött efter allt ifrån helgens erbjudande :)
det har varit kul :) och nu kände jag för en ensam hemmakväll medans mami och papi är kvar på festen.
här kommer lite suddiga bilder (kamerbilder eftersom min kamera är sönder)

bowlingen - mina och saras skor <3


killarna <3


robin och sara <3


johanna fiskpinne <3


dagens händelse:


mina småungar <3<3


kvällens händelse <3

måste skaffa bättre kamera :D jag är ju inget rikesbarn som har systemkamera, men lite bättre kamera borde jag väl tjäna till? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0