glädje på riktigt

Hemma :D shit, jag har blivit sån bloggare som skriver efter varje sak som händer. ;) haha.
Men nu händer något speciellt faktiskt.
Jag kollar på min älskling som spelar match :) kanske inte sötaste han blivit, men duktigt är han och lagkapten har han blivit :D stolt över dig BABY <3
Haha, för er som inte förstår så snackar jag om philipp lahm på viasat sport :) mums!
bayern vs juventus som var i går. Men jag fick inte se den, eftersom papi kollade på manchester united. Men bra match endå.
äter creps nu och jag känner faktiskt att ha socker på dem :D fär det smakar för mycket pannkaka och för lite köttfärs. SOCKER TACK! ilandsproblem ;)
Föresten grattis till alla tyskar för det är oktoberfesten i dag :D drick mycket öl i från mig med <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0