godnatt på en lördag .. erm söndag?

Tänkte skriva en text, men det har blivit lite mycket just nu.
Ännu en lördag har gått och man har umgåtts med tåbe.
I går blev det middag på peking och sen hem till han och myste framför idol.
i dag blev det fotboll och sen kom han till mig och vi kollade på typ säsong 3 av Oc. Japp lotta, jag var tvungen att hyra den igen (a) jag bli galen av den och älskar den lika mycket som alltid :)
han stack hem för någon timme sen efter vi kollat på comedi fight club repris ;) ja vad gör man inte?
i morgon blir det massa plugg och sen ska jag fixa moppen och ställa av den. Finally slippa den.
sen är det bara en vecka kvar här i kristianstad och sen åker man hem :)
åh, uddevalla om 1 vecka nu <3 jag hör glädje musik i mina öron varje gång jag hör ordet uddevalla :D plingplong!*
ni vet hur det känns.

nu ska jag kolla på ... tro det eller ej men det blir oc igen :) inte färdig med den än!
sen sova länge i morgon hoppas jag.
Förresten, knät gör inte ont längre så blir nog mrl i morgon på xercise :D saknat det passet!
godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0