JAG ÄLSKAR DETTA !

hej mina härliga läsare :D
hoppas ni mår toppen för det gör jag. lite stressad nu för ska iväg om en timme igen.
men hinner berätta lite om gårdagen;
åkte och bowlade med de gamla klasskamraterna :)
började som alltid med kaos men jag fixar allt med min stressiga ton !
blev en jättebra kväll som slutade på mc donalds, tack mina vänner <3
gick upp vid 9 i dag och åkte till lotta och umgicks med henne :) <3
sen blev det avslutningen med mina småungar och nu sitter jag här och ska snart åka tillbaka igen
och ta emot priser ifrån mitt eget lag :) blir en fin kväll tror jag.
har packat väskan och i morgon åker jag till underbara uddevalla <3
jag trivs som fan ska ni veta! ha ett fint höstlov. skriver nog inte mer förräns om en vecka :)
pusspuss från malin <3

/ bilder från allting kommer senare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0