lördag efter en helnatt

hejhej, hur mår ni i dag?
själv är det upp och ner faktiskt. Kan nog bero på gårdagen.
Slutade skolan vid halv 12 och gick på stan med Ghia.
Sedan blev det hem och äta snabbt och fixa till sig och sen bar det av till köpinge med folket !
Stannade av vid Carro och satte på musiken och öppnade upp drickan.
Vid 9 tiden bar det av på efterfest hos AD, sjukt rolig kväll <3
sov hos Ghia sen och nu har jag tagit mig en härlig dusch och väntar bara på maten.
Senare kommer Lotta och vi ska umgås här med godis såklart.

ha en fin kväll nu mina vänner <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte dina bilder. Där finns inget samband med dom.

2009-10-10 @ 21:35:58
Postat av: malin svarar här:

det ska inte finnas ett samband, jag fotar av glädje och för att jag tycker det är roligt. Jag ska inte bli mästerfotograf så nöj dig med dessa bilderna eller ignorera min sida helt enkelt. Du får gärna lägga en kommentar om inte gillar/gillar min sida. Men va beredd att jag sätter emot och frågar varför du säger som du gör. När du vet det, kom tillbaka då .

2009-10-10 @ 22:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0