lördags mys

gårdagen slutade kanon :) direkt efter skolan stack jag till gymmet och tränade rktigt hård träning, åh vd det suger i ben och armar nu. Så fruktansvärt härligt, träningsvärk är bästa känslan <3
Sen åkte man hem och gick ut en runda med johanna och sen bar det av till stan igen och träffa tåbe. Hyrde film och köpte godis och sen hemåt och påvägen mötte vi upp andersson.
Sen tillbringa vi mesta delen av kvällen med pizza och idol i sovrummet :) <3
sen sov andersson här och nu har jag precis kommit hem  i från Hörby :D vilken dag!
Åsums herrar spelade seriefinal i dag, så varför inte ta bussen dit med supporter klubben? ;) jodå det går också!
Blev en nagelbitande match och tillslut stod det klart att åsum har gått upp till fyran :) grattis killar!
speciellt grattis till såklart simon som spelade super bra i dag. <3
Nu firas det för fullt på chillout, me jag hoppa det och firar hemma med westergren som nog kommer hit en stund och umgås :D
Men nu ska jag ta och ringa johanna och sen kommer nog en text. Kände det var ett tag sen. Men den är inte klar så förvänta er inte för mycket :D
ha en fin fin lördag. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0