tisdag

och det står alltid för långa dagar, gillar inte dem. Men det blev en härlig dag endå :) 2 prov och sen film och ut och fota. Jag tycker det är toppen faktiskt (- proven) haha!
Under foto timmen tog jag, Malin, Josefin och Ghia två kameror och stack ut och fota statyer ;) blev klara på nolltid om man har Ghia i näheten. En av bilderna kommer i morgon eller på torsdag hoppas jag, hann inte lägga in bilderna :) kände mig tvungen att lämna in dem först (a)
Sen bar det av till xercise och träna med bästa nicke <3
och vet du vad? jag har sjukt träningsvärk redan och det har nicke och jag kommit på. Bullshit på alla som säger kärlek eller vänskap är bästa känslan eller lyckan. Bästa känslan är TRÄNINGSVÄRK FOREVER. Åh vad glad jag blir av träningsvärk. Det menas bara att man tränat slut sig själv och muskler får man :) knät håller också för er som undrar om den. Nu är det bara en månad kvar till magnetrönken, hoppas fortfarande på det bästa!
Nicke och jag hade väldigt goa samtalsämnen och sen fick jag ps av honom också till min bärbara, snart är det dags att lära sig.
Detta blev ett väldigt långt inlägg, nu är det dags för film - bröllop och jäkelskap; det gillas som fan!
Godnatt <3
Jag älskar dig pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0