but friday i´m in love



Hejhej, länge sen jag uppdaterade bloggen kände jag. Men nu blir det ett snabbt inlägg plus en låt jag suttit och nynnat på hela dagen. :) åh så härlig den är alltså. (+++ han är ifrån kristianstad, gogo han i idol)
skolan var helt okej idag, slutar halv 12 och det tackar väl ingen nej till? tog en milkshake på mc donalds med carro och ghia :) sen kom tåbe och carro stack och jobbade så vi andra gick och köpte hårfärg :) tåbe ska färga mitt hår i morgon!
nu ska jag bara sminka mig och sen sticka till stan igen och träffa bästa Lotta :) Men först ska jag käka upp chockladpuddingen som står bredvid. Tjockis :D men jag förtjänar det!
kämpat hela veckan med träning och det känns toppen med träningsvärk just nu!
i morgon kommer gänget hit och umgås i mitt lilla vardagrum :) haha.
nej nu går bussen snart, vi hörs i morgon!
puss och hoppas ni får perfekt fredags kväll för det får nog jag :)

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart
Thursday doesn't even start
It's Friday, I'm in love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0