idol

Wooohoo! Calle och Jon gick vidare till kvalen på fredag då :D
Haha, måste berätta om min gårdag: vid sjutiden hade jag gjort klart datorkunskap/matte inlämningen.
Så jag och mamma kollade lite på tv och sen blev det idol. Och så säger jag att jag ska kolla på den i mitt rum. Mamma bara okej? så jag går in i mitt rum och lägger mig på sängen och väntar på att pausen ska vara klar. Vad tror ni jag gör? jag somnar(?)! Och jag var inte ens trött, jag skulle hinna blogga innan också. Så jag vaknar vid 1 tiden av att tvn är i går och jag sitter i mjukisbyxor och datan står och blinkar. Och jag har värsta minnesförlust. Jag minndes inte varför jag hade tvn eller datan i gång.
Och nu när jag vaknade såg jag i tidningen att calle gick vidare. Jag bara what? har det redan varit? är inte det..? ja panik så nu fick jag kolla igenom hela avsnittet för att fattaö. Jobbiga minnesförlust. :o
Jag är sjuk i dag om ni inte märkt det. Så blir ingen träning med nicke :( utan det blir plugga hela dagen.
Men först ska jag lägga upp min träning på bloggen :) hoppas ni blir nöjda med den.
ha en bra tisdag, mina fina. pusspuss


HAHA, den är ju för bra alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0