jag kände för att döpa denna rubrik till idol, men inte igen väl?

åh jo. Det fick bli idol en gång till :) för det har blivit min dorg just nu. Idol och plugg. Tyvärr är plugg en dålig drog som jag blivit sjuk av :P nej men man måste ju. Känner mig depp i dag för det är typ andra dagen jag är sjuk. Och lär nog vara sjuk ett bra tag till. Men hoppas jag kommer till skolan på torsdag, älskar torsdagar <3
och då hoppas jag kunna träna med tjejerna också. Och fredag är det nästan helg jöö.
Skulle lagt upp in träning, men så blev det inte. skrev ner den istället (a) ser bättre ut med småbilder :D
Nej nu ska jag kolla klart på idol och sen är det barcelona som spelar. Uppdaterar i morgon om vad som händer.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0