lördagkväll

en vanlig lördagkväll börjar alltid med fotboll sägs det ju :)
nja, kanske bara i mina öron, haha!
klockan fyra spelar elfsborg mot gais på tv4 och klockan sex spelar barcelona mot getafe :) åh vilken härlig lördag det ska bli.
medan fotbollen är igång så kommer tåbe hit och färgar mitt hår innan gänget kommer vid åtta.
i morgon blir det fotboll hela dagen och även lite plugg måste läggas in.
men nu ska jag gå in och duscha och sen kommer johanna hit och vi cyklar nog bort till skopunkten :)
eller så slappar vi hemma framför tvn :D haha.

men först; en riktigt snygg klänning - jag måste ha! från only och kostar 399:- <3


ha en perfekt lördag, puss malino <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0