måndag och solen lyser

och i dag är det studiedag :) härligt som fan tycker jag. Solen lyser och jag har varit i stan med de närmaste vännerna :)
skönt att umgås igen med er, har saknat sara och carro. <3
dagens roligaste var när vi var inne på cubus och ellan testar en väst:
ellan: vad tycker ni om denna?
malin och sara: haha, allvarligt?
ellan: ja vad då? den är snygg visst tobbe?
tobbe: ja, hur myket kostar den?
carro: men hallå, har ni hittat djuret jag sydde på den västen?
carro och malin: HAHAHA
Ellan gick senare hem och carro o sara tog bussen hem och vi andra träffade linus och david :)
och sen gick tåbe o klippte sig och vi andra tog bussen hem och träffade filip på vägen :)
nu tänkte jag plugga klart engelskan oh senare i kväll ska johanna och jag ut på en lång runda :)
men först lite repriser ifrån hell´s kitchen <3
hoppas ni haft en underbar dag :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0