söndag är härligt ibland

i alle fall i dag. Helgen har varit toppen. I fredag var vi hemma hos sara och myste med henne och tjejerna och åt god mat och kollade på idol såklart. I morgon får vi reda på om calle går vidare. För fan, han måste med :)
I går blev det stan på morgonen med snyggingen Johanna och sis. härlig eftermiddag blev det med mycket köp och ett hål i örat till :) och sen åkte vi hem till mig och tog varsin dusch och sen åkte vi till balkoni och åt mat där med gustav och wille.
Sedan bar det av hemåt och då kom rasmus och david som vi umgicks med :) sen sov johanna hos mig.
nu har jag precis städat rummet och snart ska jag och mami kolla igenom min läxa i matte/datorkunskap. Sen blir det herrarna som spelar och sist spelar damerna :) härlig söndag med fotboll. Tak för helgen bästa fiskpinne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0