sorgsna dagar kommer ibland

tjingeling :) hur mårs?
Själv har jag världens huvudvärk som jag oftast har nu för tiden.
i dag är det en liten sorg dag, allting började så bra med att papi och jag åkte till åhus och åt glass och jag fotade lite. Sen bar det av till vinslöv med henke och tjejerna för en omgång math igen. Men utan mig på planen. Det börjar känns jobbigt nu. Sk snart få skriva av mig. Då började det snackas om Amanda Ohlsson som vi mötte i Eskilscupen, hon som spelade i Vellinge. Hon dog i lördags och det känns lite konstigt att hon dog och jag tyckte det var jätte fint av laget att ha en minnestund för henne på fotbollsplanen. Känner medlidande till hennes familj, släkt och vänner. R.i.p Amanda. (kände inte henne men har spelat mot henne)
http://www.kvp.se/nyheter/1.1709713/plotsligt-var-amanda-dod
Nu ska jag ta och lyssna på mysig musik och ta fram b&j´s ur frysen. Mums. Mysig kväll allihopa. Stefan och Krister dags nu tycker jag <3


Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0