zlatan har gjort fjärde målet i fjärde matchen

rubriken har inget med nederstående text att göra, det är bara kul information. OCH PERFEKT FÖR BARCELONA <3 
jaja, onsdag är det i dag och det betyder träning med småungarna och pappa är ledig. Så vi sitter och umgås och fikar med kaffe och kaka :)
mediaproduktion läxa i morgon. skulle försökt göra klart mitt estetiska, men har inte bilderna så får prata med maria i morgon. hoppas hoppas vi inte ska ut och fota. Jag är trött som sjutton på det .. redan typ.
men i morgon är det ingen vanlig dag för det är typ bästa dagen på länge: malins första träning på gräsplanen! och det har bara gått 5 veckor av skadan, jag är förvånad själv att jag tränt så bra på gymmet. :)
det blir iaf träning med tjejerna igen, bara vänsterfoten och några passningar med högran och lugn jogging. YES säger jag för det är precis vad som kan göra mig på bästa humöret :)
nu ska jag plugga lite svenska och även läsa kigenom mediaguiden, några sidor, sen blir det träning för mina småungar :) de ska få en tuff och rolig uppgift i dag. Fotbollsbrännboll, höhö. Ni hör på namnet vad det ska vara. Önska mig lycka till med det. Ha en fin onsdag. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0