guuuud vad tiden går fort när man har roligt

Har spenderat lovet på många olika platser och med väldigt många underliga och underbara personer :) till och med kusin fick vara med på hörnet (förra helgen). I tisdags spenderade jag, som jag skrev innan, alla mina pengar och nu är jag typ väldigt mycket pank. I onsdags kom träningen i gång igen och har tränat varje dag sen dess. Men efter träningen i onsdags åkte jag till Näsum och umgicks med My. Det var länge sen jag träffade henne så nu blev det tid för henne&mig. I torsdags var jag med tåbe. Han sov hos mig tills i går och då blev det fest hos Gustav :) hyfsat bra kväll och i dag blev det halva dagen träningsläger och nu kollar man på el clasicó. Första halvlek avklarad med massa sms med åkesson och ett mål av barcelona :) ser bra ut än så länge!
i morgon blir det tuff träning och sedan ska jag försöka komma i gång med skolan&pluggandet. Ska försöka uppdatera lite bättre när jag får tid vid en skoldator.
Ni vet var jag finns. Ha det gött.


Jag behöver tid att vara barn en stund till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0