hejhejhej, hemskt mycket hej

jag är super dålig på rubriker bara så att ni vet ;) men jag tänkte skicka iväg en hälsning från mig innan jag sticker med bussen till mina småungars träning. Vädret håller i sig, så det kan nog bli en skön träning. Dock blåser det och inte många som sagt man borde träna på skärtorsdagen? men då känner de nog inte Malin Rindvik ..
efter trningen åker jag hem till fiskpinnen förhoppningsvis och ser på vampire diaries eller bara snackar med henne. Har inte träffat henne på hela veckan och det är inte bra alls. Och över helgen åker hon med gustnavik utomlands. Men jag har turen att min kusin vitamin från götlaborg kommer till mig och även moffi :) jag längtar överdrivet.
Juste det är lov nu också för oss i Skåne :) eller bara kristianstad/kanske några fler? men ändå. Ska spendera det med shopping, näsum och träningsläger :) du hörde rätt, mitt första träningsläger detta året. Tyvärr blir det ingen fotboll men massa annat :D
detta blev ett långt inlägg får komma med bilder/annat lite senate nu ska jag packa fotbollsväskan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0