helgen is over and finito

helgen har varit jättebra. I fredags var jag hos lotta och vi var i parken och träffade nytt folk och myste lite i kylan med några cider :) och gårdagen spenderades med fotboll på förmiddagen och på kvällen tog jag en fika med ghia och lollo på house of bagels. Sedan kom westerfis och vi åkte hem till mig och pratade och käkade godis :) dagen i dag har tillbringats bland fotbollar med fotbollsmatcher och träning för min del. Så helgen kunde inte ha varit bättre. Jo jag skulle träffat min fiskpinne, men hon är som hon är. Jag saknar henne iaf!
och nu är det bara två skoldagar till och sedan bär det av till stockholm för min del :) ska bli mysigt och skönt att slippa kristianstad en stund. Fast jag kommer nog sakna träningen här hemma .. får väl bli en .. haha, där höll jag på att säga att jag skulle ut och springa. Men det får jag inte så vad ska jag då göra? Jag blev helt tom i huvudet nu ;) haha. Nej men jag kör armhävningar och situps så klarar jag mig! :) om 10 min är det wipeout och det får man inte missa. Förresten, jag älskar gamla låtar med fina videor, gott exempel:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0