kan det vara onsdag?

nej, det kan det inte. Men det kändes det för mig idag. Gårdagen blev riktigt stressig. Jag gick i skolan som vanligt, det är ingenting man kan missa. Och sedan bar det av till gymmet och tränade med mitt knäschema. Går mycket bättre nu när jag fått rätt övningar och kan hålla tiden istället för att gå bakåt som jag gjort innan.
Tränade till typ halv sex och då blev det snabbt iväg till träning med småkillarna på wendesvallen. Härlig träning, solen stekte och vi var minst 20 spelare. På första utomhusträningen, så detta var starkt jobbat. Och föräldrarna fick vara på möte medan jag föll träningen. Inte det lättaste men jag tror de är redo för cup nu :)
en stolt teränare som skriver detta ska ni veta. Men tyvärr blev det massa papper som man var tvungen att skriva på och prata med vissa föräldrar och kolla så vi hade allt till cupen (måste komma ihåg att gå förbi team sportia för att handla lite grejer). Men till slut blev jag klar vid åtta tiden. Hem och ta en snabb dusch och äta. Jag somnade ganska fort ska ni veta. Och det är ungefär så livet ser ut när man har för många grejer i luften. Men jag trivs med det och skulle inte byta bort det för fem öre.
Skolan har börjat och nu är det dags för lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0