stockholm nästa eller rena rama rolf?

Juste, resan från kristinstad och stockholm slutade bra. Jag är hemma och jag lever :) jukt trött är jag bara. Men jag överlever nog kvällen.  Det blir att hitta något gott att smaska på, typ godis .. kanske finns chocklad eller till och med glass? åh jag älskar fredagar! Nu ska jag ta och titta på film på datorn, för det går faktiskt mina vänner :) jag har blivit laglig. Men får bli en kort film, för ska upp tidigt i morgon och arrangera lilla gärdscupen :) ska bli ganska kul faktiskt, senare på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa tåbe och andersson troligen.
Referat från stockholm resan kommer lite senare men här komme lite smakprover som jag kallar det:
Nog för att jag har varit i Stockholm innan, dock har jag aldrig stannat minst tio gånger påvägen dit, eller varit på en matmässa där, eller blivit klämd i sådana grejer man går igenom från tågen (det gör ont som fan) eller skrattat åt samma person minst hundra gånger på en timme, eller sätt en person pinka bakom en husvagn som rör sig, eller blivit anklagad för langare eller ätit pizza(inbakad) på ett hotell rum i bosön utan bestik? Nej tacka vetja kristianstad ibland. Men jag älskar endå utflykter, det här får man allt göra om tycker jag :)
skriver mer i helgen, ha det gytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0