top model på en söndag

Klockan är lite över sju och jag skulle precis ta på mig träningskläder, nej där ljög jag. Jag sitter redan med träningskläder. För det är så jag trivs med :) nej men jag skulle precis gå och träna, eller rättare sagt gå en runda. Men jag hamnade framför tv och kollar på top model. Jag blir galen på mig själv ibland när jag borde träna men inte orkar. Fast gymmet har stängt så det skulle egentligen bara bli en runda eftersom vädret är så fint.
Dagen spenderades med fiskpinne, gustav och andersson ute i solen. Vi hade en liten piknik vid en lekplats och det var ganska mysigt. Vädret gör allt faktiskt. Förutom i går, för då gjorde barcelona min dag. De vann med 0-2 mot real madrid på bortaplan. Och om de går vidare till finlen i champions league så spelar de på samma plan. Vinner de där så kommer jag skratta lyckoskratt för då måste real skämmas . Toppen!
nu ska jag ut och gå med fiskpinnens hund en runda och sedan klockan 8 är det wipeout :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0