Jag vill så gärna sova nu ..

Pluggat klart, eller nästan klart i alle fall. Matteprovet kan jag men det bir svårare med engelskaprovet. Irriterande att man sa vara så dålig på engelska. Annars hade inte denna dagen lagt på att plugga engelska :o
Men men, jag missar indoorwalking i dag igen. Att jag aldrig ska hinna testa det. Men det blir träning i alle fall. Jag och mami ska gå till stan och kolla på fotboll om 20 min. Så det blir att jobba jobbaaaa med benen! i kväll spelar barcelona också, den får vi kolla på. Nu ska jag ta och byta om och ta en smootie sedan bär det av :)
Ska gå och lägga mig tidigt i kväll också efter how I meet your mother och two and a half men på :an, det är grejer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0