kan inte bestämma mig helt enkelt

   Hela torsdag kvällen, i alle fall från och med klockan åtta så tillbringade jag min lilla tid framför tvapparaten. Och jag kollade då på Vampirie Diaries, den nya serien. Och jag kunde f*n i mig inte bestämma mig om jag gillar den eller om jag hatar den. Den har bra handling och jag gillar att den inte har så många vampyrer utan den blir som en oc avsnitt. Och där är pluset som sjutton eftersom jag älskar oc. Men det som jag stör mig på är att den är så äckligt lik twilight. Åh det förstör hela serien, varför göra en kopia av twilight? det är dock väldigt onödigt.
   Allting är samma i den, almost:
Killen som har huvudrollen är vampyr - likadant som i twilight.
Killen blir kär i en tjej som inte är vampyr och har gått igenom något svårt - likadant som twilight.
Bella läser samma bok som Elena i serien
En är synsk - likadant som i twiligt
En riktigt snygg kille som heter jeremy - likadant som twiligt's lilla Jacob

   Jag får väl kolla vidare och se om jag gillar serien. den kan inte slå that's 70s show men den kan bli något att spendera på en torsdag kväll eller en lördag på tv6.play

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0