pp ppooo poooker faaace

gårdragen blev jätte bra :) tack så mycket för det gott folk!
har inget vettigt att skriva idag. Mer än att jag har haft en tjockis dag idag. Jag har ätit med duktigt mätt och gissa vad jag dricker nu? jag ångrar inte det och ibland stoppar jag skrivandet för att ... dricka! och vad dricker malin? Det är något ni ska gissa så svarar jag nästa vecka .. nej jag skoja. Hur fan hade det sätt ut egentligen? ... ungefär såhär ....... nej jag kommer inte på något. Bara så ni vet, varför jag gör ... hela tiden är för att det är då .. jag dricker :D haha. Jävla idi*t jag är. Nu kommer det fram .... jag dricker cola och det är sjuuukt gott! har nte druckit det sen ... i går(lite) och annars på typ 2 månader.
Jag ska gå och lägga upp min träning inför i morgon och sen ska jag kolla lite ... (haha jag vet jag dricker mycket) nej jag vet int vad jag ska kolla. Vill se män som hatar kvinnor med mami men jag tror inte jag orkar. Trött som sjutton är jag idag. Morgondagen ska spenderas med träning och ska nog få med fiskpinnen på indoorwakling :)

tackar för mig! pooooker faaceee juste ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0