trötthet står på schemat

slutade vid 11 i dag och nu sitter man här, skulle varit hos sjukgymnasten men jag orkar inte gå dit. Skulle gått en runda med fiskpinnen i kväll, men orkar inte det. Och jag skulle ha lagt in musik på min mp3, men det orkar jag inte. Jag är egentligen tvungen att läsa igenom papprena inför thebigday i morgon, men vet ni vad? Jag orkar inte det heller, för jag är helt slut. Allting har gått så fort och i morgon då ligger jag i det vita *pip* sjukhusrummet. Det finns ing andra tankar än dit just nu. Något samtal ifrån uddevalla räddar mina tankar lite. Men annars finns det dock inget annat att tänka på. Jag tror jag går och lägger mig och sover en stund nu .. skriver senare kanske.
Om jag inte gör det, så wish me luck i morgon - operationsdags igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0