17 årsdagen

Malin har blivit 17 år och nu väntar man bara på att 365 dagar ska gå så man blir 18 :)
Dagen ska firas med skola, ja man har inte så mycket val. Senare om knäet håller blir det bodybalance på xercise city (ett pass jag dock inte vill missa) Och i kväll blir det idrottsgalan på tv. Det brukar alltid bli så på mina födelsedagar. Förutom förra året då jag fick spela innebandy match, funderar på att börja spela lite smått igen. Sugen på det som fan ska ni veta. Men först väntar operationen ..
och juste, jag fick Stieg Larsson boken, vikter, träningskläder och pilatesbollen kommer senare i kväll :) härligt!


Närmar mig 18år men barnet sitter fortfarande kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0