2009 välkomnar glatt 2010

hej, jag har hittat tillbaka men bara för att skriva ner de absolut bäsa minnena jag haft 2009. Eller eftersom jag aldrig orkar skriva långa rader så får det bli ord och meningar.
Vi startar för exakt ett år sedan:

Nyår med Emely och Jonna och sedan till Alexandra med flera 
Branäs resan med klass 9D på wäskolan
Första festen med det nya gänget hos madde
Texterna
Filip
one last breath
fotbollen
pannkaka
tyska pjäs
tysklandresa med klass 9A på slättängskolan
Familjefest i Tyskland med pub med en storbildstv som visade bayern munchen med kusin, jochen och hans vänner - oförglömligt
Macke
11 cheesburgare
tältning hos gustav
lovestory med johanna
malmöresor till viktor
övernattningar med robin
poolparty hos mig - värsta dagen under året
ekenaben
uddevalla med kusin, emil och robin
fjordis
gamla nya ullevi
borås arena och knatteland
Ellan, Robin, jag och Fiskpinne <3
Anton
Middag hos fiskpinne - 15 augusti
Ny klass - lbs
korsbandet gick av - 23 augusti
ambulans
sjukhus
hässleholm
furuboda
jul i uddevalla
nyår med de närmaste vännerna

som ni ser så saknas det ganska mycket, men detta är minnen man kommer ihåg. Jag kommer minnas 2009 som ett förbannat stressigt år och 2009 med ett ord är tåg. För hela resan från 2009 till 2010 har handlat om tåg. Tåg överallt och tåg som kom med nytt folk. Tåg som släppte av dåligt folk. Tåg och åter tåg. Och förresten så har tivolibron också stor betydelse under 2009. Herregud vad länge sen. Men ...
Tack familjen, vänner, bekanta och släktingar nu ser jag framåt på ett nytt år av operationer och dieter, för fotbollen den ska jag tillbaka till. Och nu kan inget stoppa mig. Fikspinne & Robin, tack för ert stöd <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0