en liten önskelista ... såklart med sport.

Jag fyller ju snart år (1 vecka från och med i morgon) och såklat är det en massa dataprylar och mobil grejer som står högst upp på listan, som man bara måste ha. Men såklart ligger det även träningsprylar på listan, här ser ni några förslag:

♣ Yoga kort - min favorit träning är yogan och det är framför allt för att det är så underbart att ha en träning man varken blir svettig på eller får panik för att man blir stressad av att springa på löparbandet för att springa likafort som personen bredvid. Utan yogan är avslappnande och man tränar framför allt styrka, balans, smidighet. Visste ni även att man kan gå ner väldigt många kilo av att gå på yoga? varför inte börja liksom. Jag funderar på att börja på friskis och svettis och det kostar för ett år 500 kroner plus 100 kroner för att vara medlem. Rekomenderar starkt!

♣ Träningskläder - visst är det toppen med en sport bh och ett linne och shorts, men jag vill ha nya grejer. Leggins och ett långt linne kanske? Juste, nya träningskläder skulle behövas införas i min garderob.

♣ Vikter - Hur kul är det inte att ha lite muskler att visa upp för kompisarna? bland annat armarna. Det är faktiskt inte bara killar som vill visa upp sig, vi tjejer vill också. Erkänn nu tjejer! Så varför inte ha lite vikter hemma. Skaffa några vikter på 2-5 kg som man kan ha innan man går och lägger sig. Du slipper gå till bussen och sedan börja trängas med alla biffig personer och känna dig svag inför dem. Nu kan du trän upp musklerna hemma. Glöm inte att musklerna måste vila 24 timmar för att de ska hända någon skillnad.

Ha en bra söndag ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta ;D

Lägg ut en längre snygging ;D

2010-01-11 @ 18:52:52
URL: http://luttaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0