en vinterkväll kommer närmare

När man väl tror att snön ska gå bort, nej då vaknar man av att den kommer igen och klockan är lite över tre just nu och det är redan mörkt? helt och hållet sjukt! jag gillar inte det i alle fall. Men jag njuter av ledigheten och mten går faktiskt toppen :) måste bara träna lite mer men den är en enkel match.
en vecka kvar till skolan börjar, gud vad jag ska njuta av denna tiden.

i går blev det heldag med fiskpinnen, gick typ världens längsta runda och sedan hem till henne och drack tee och kollade film sen hem till mig och träffa westergren och vi kollade tv, blev lite knäppt i går men det är förståligt. För det var för fan 6 månader sen right?
fiskpinne sov hos mig och vi lagade värsta nyttiga och goda frukosten i morse och nu är huset städat och jag ska antigen åka till gymmet/gå en runda eller cykla? jag får se vad jag gör .
ha det bäst gott läsare.

14 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0