färdig tränad och helt slut

Åh vilken skön dag det har varit. Skolan är skolan som sagt och eftersom frukosten varit nyttig och bra så klarade jag mig fint. Saknar bara frukten denna veckan, men den komme tillbaka nästa vecka.
   Kom hem ifrån skolan och käkade en supergod smootie (gjord av en banan, lite frysta blåbär, lättyoghurt med jordgubbsmak) och den tog man med till fiskpinne och vi åkte och körde bodybalance i stan. Perfekt pass kan jag tycka och det är två gånger i veckan, mm det låter toppen eller hur? Och sedan blev det en matlåda från i går som bestod av potatis, köttfärslimpa, massa grönsaker och lingon :) sen blev det en mörk chocklad som efterrätt! proppmätt är jag och nu ska jag ta och städa undan lite saker i mitt rum och sedan gå och lägga mig och kolla two and a half men och sedan paradise hotel. Ha det toppen, i morgon blir det massa stress! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0