fredaaaaaggs myyyyys!

ja det blev rätt så många bokstäver, men det behövs. Jag är super glad i dag :) eller iaf lagom glad kan man väl säga. Det är efterlängtad fredag och jag behöver vekligen ledighet (ingen sovmorgon på hela veckan och träning varje dag) ah ni förstår själva? det behövs fredagsmys :) ska h det i kväll med fiskpinnen! men först ska jag in till stan och fiskpinnen och träffa carro och ta en fika. Chailatte kanske? åh det hade fan inte suttit fel nu.
Så nu hinner jag inte skriva mer, fisken kommer om 10 minuter och jag måste byta kläder! ha det underbart ♥

Kommentarer
Postat av: Ellan

Jag kanske med kommer :D ska bara fixa skjuts hem :D

2010-01-29 @ 15:15:33
URL: http://ellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0