gissa vad det för träning idag?

gårdagens träning blev riktigt bra. Jag testade bodybalanace på xercise city. Och vilket pass det var, helt underbart :) så det rekomenderar jag verkligen. Ska fortsätta med det istället för att skaffa Yoga kort på frikis & svettis.
Så vad händer för träning denna dagen? Det blir att åka till xercise och träffa sjukgymnasten och göra knäprogramet. Glömde mitt mellanmål hemma så jag kommer dö av hunger typ när jag kommer dit. Men det blir bara en och en halvtimmes träning och sedan hem och äta pasta med kyckling och grönsaker :)
mot sju tiden blir det träning i köpinge (fys och spel) jag behöver träna fotboll nu som sagt. Så därför kan man sukta lite tills i morgon för då spelar barcelona-sevilla på tv4 sport. (spanka cupen) men klart jag kommer spela lite i kväll om knäet håller sig. Inget brev ifrån Hässleholm heller. Det är drygt att gå och vänta på operation.  

bloggar mer i morgon. Har slutat nu och ska springa till bussen. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0