god morgon, god dag, god kväll eller späck!

   Jag har ännu en gång hamnat framför denna magiska apparat kallad, datorn. Juste, grdagen spenderades med Carro, Sara, Robin, Elin och Milla. Det blev en rätt så väldigt lyckad kväll. Godmat, roliga spel och en bra avlutning med American Pie. Vem tyckte den inte var rolig? tänkte väl.
   I morse kände jag mig väldigt lat så jag åkte och tränade. Fan vad jag tränade alltså. Knäet föll inte ur balans en enda gång, det var verkligen en underbar känsla och gissa vad jag har nu? ni har gissat rätt, träningsverk. Wiho! Sen mötte jag Johanna på bussen och vi åkte hem till mig och duschade. Det bar av hem till johanna och där hamnade vi ett bra tag. Vi fick panik för vi inte gjorde något och åkte därför till Willys & co och handlade. Sen hamnae vi hos mig med en pizza och en sallad (för mig, tro inte att jag äter pizza? nejnej, sallad ska det vara) Kollade på filmer vi hyrt i går och nu sitter jag här och njuter av att klockan inte är så mycket och jag håller på att ladda Juno på datorn så jag kan se den utan att den hackar medans jag försöker somna. Träningen är upplaggs inför i morgon också (i alle fall halva) så denna helgen är väldigt lyckad. Jag är faktiskt väldigt glad :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0