i dag står det i kalendern att det är söndag ..

så vanlig eller hur? och det är just vad det är idag. En vanlig dag, mina småungars träning är färdig. F98 spelade cup i går så det blir ingen träning med dem. Och det står en jävla massa plugg på mitt schema. Ska försöka jobba med svenskan och "försöka" göra klart samhället som har världens tråkigaste uppgift. Juste en helt vanlig söndag med plugg och vid 3-4 tiden så drar jag till xercise och tränar, inte tränat på hela helgen. INTE BRA! men i dag blir det mycket jobb och mycket träningsvärk. I kväll kanske man hinner se flickan som lekte med elden också, fick den i present men har inte hunnit se den än. Så det får bli en film kväll :) (inget vettigt att skriva idag)
idrottsgalan gick okej i går. Träffa ghia ♥ och det var väl det enda roliga ;) nej men man träffade mycket folk man inte trodde man skulle träffa helt enkelt. Och våran ungdomsförening fick andra pris också. Så ja det blev okej. Men är riktigt trött nu eftersom det blev en tidig morgon, måste sova en stund innan jag börjar plugggggaaaaaaaa. SEE YAA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0