ingen mer träning .. vad gör man då?

torsdag morgon och jag brukar egentligen ha idrottslektion. Men tyvärr så blev det ingen idrott. Lite tur är det nog också eftersom jag inte är i skolan heller. Jag sitter hemma och titttar på days of our lifes och ska snart sätta på en gammal videofilm och halvsova framför tvn. Sjuk är jag inte, men mår väldigt dåligt pga det som hände i tisdags. Juste, jag slog upp min skada igen på fotbollsträningen. Så nu är det ingen träning mer utan jag ska bara terra min sjukgymnast och fråga vad jag kan göra för att slippa den feta svullnaden runt hela knäet. Det är inte roligt som sagt. Så ingen träning i går och det blir ingen idag. Men jag ska fan i mig sätta mig på motionscyklen och försöka cykla (måste klara det)
Så idag kan det nog bli mycket bloggande eftersom jag inte kan träna. Nu blir folk nöjda kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0