inget nytt .. bara weet t-shirt och massa skratt

juste, min blogg ligger fortfaranade i dvala typ. Den är helt förstörd :P jag har inte orken att fixa den och inte orken att blogga när den bara är knäpp. Men nu kände jag för att säga: VILKEN VECKA :o
Typ halva klassen har varit borta och fan vad underbart det har varit :) det har faktiskt varit en av de roligaste veckorna på länge om jag får säga det själv. Hänt mycket har det gjort också, weet t-shirt i klassrummet, shuffe har slutat, jävla kung på kronan, ny rektor, apelsiner och det är något mysko med malin(r) och malin(w). Sådana här dagar behövs i våran klass och i min tillvaro. Hoppas det fortsätter såhär nu .. yeees!
sitter framför tvn och ser allmänt risig ut i håret och kollar på handboll, det går väl inte så bra för Sverige som möter Polen. Får skriva något om det i morgon när matchen är slut och på schemat inför morgondagen står det teori idrott och mediaproduktion och jag skippar sovmorgonen och kör träning på gymmet, det är härligt rolf!


En chai latte hade fan inte suttit fel nu! har ni inte smakat det förr, GÖÖÖÖR DET! Trendi nästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0