jag börjar gilla matsalen?!

Juste, jag skrev att jag skulle träna idag. SE VAD DET GICK MED DET. Jag sitter här med sjukt ont i knäet och om en timme ska jag ta bussen tillbaka till kalla stan. Så nej det fick bli att jag stannade hemma i några minuter till. Jag borde städa eftersom det kommer folk hit i kväll, men titta här sitter jag. Jag är dock inte normal någonstans. Det märktes ganska tydligt i matsalen idag. Lunchade med ghia, linnea, zigge, malin w och sara, det gick typ väldigt dåligt eftersom vi mest satt och garvade åt allt och alla som gick förbi. Stackars jävlar som såg oss. Men gott folk, sånt här händer när man har väldigt lite för sig för att få ner maten. "Malin och Malin är Mycketbra" fråga mig inte vad det var som var så kul med det, men skratta det gjorde jag.
folk kommer hit och vi ska laga mat och spela spel och lyssna på musik typ. vi får hoppas på en lugn kväll. Nu ska jag komma igenom mina egenskriva texter och fundera vad som är fel för att jag inte kan skriva mer .. ha det bra vänner och icke vänner typ. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0