kvällen är räddad

eller nästan iaf, jag fixade klart bloggen och ändå känner jag att jag inte har gjort någonting i dag. Jag skippade sovmorgonen och åkte och tränade på gymmet och det var riktigt skönt. Malin hissar morogonträning, haha. Nej men nästan. Jag gillade det verkligen och det kändes som om jag kunde ge mig själv en chockladbit för det och det gjorde jag. Sen bar det av till skolan och hade teori (idrotten) och sedan var det mediaproduktion som bara var redovisningar. Ja det blev en okej dag faktiskt. I morgon ska jag boka tid för en instriktör som ska hjälpa mig fixa schema för mina armar. Mmmmm.. det är något jag har suktat efter. Vissa suktar efter godis, chips eller chocklad. Jag suktar efter träning?!? Ja är man beroende så är man ju. Ni vet hur det är eller hur?
Nu ska jag tvätta bort sminket och slänga in two and a half men i min konstiga tv. Godnatt ♥

Hur mycket vi än tror att vi är ensama, så har vi alltid någon som håller en på axeln ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0