letar presenter :)

det är som sagt bara 4 dagar kvar och mami tyckte jag skulle leta efter presenter så jag sitter och gör det nu :) idag ska jag inte umgås med något eller göra något speciellt. Ska göra mina övningar och kolla på paradise hotel danmark på datan eftesom knäet inte går att röra typ. Men jag mår mycket bättre idag i alle fall och efter skolan slutat så hämtade mami mig och vi köpte god pasta och när vi kommit hem så låg det ett papper på bordet. OCH DET VAR PAPPRET IFRÅN HÄSSLEHOLM. Operationen alltså. Så nu får ni som kollar min blogg hålla koll tillsammans med mig när jag ska opereras. fredagen den 19 februari 2010 smäller det och jag ska jobba stenhårt i en månad och sedan ska jag opereras. Detta kommer nog sluta bra. :)
så nu ska jag leta vidare efter presenter och kanske lägger upp en liten lista senare. Hörde av Lotta att hon ville jag skulle lägga upp några saker :)
skriver snart igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0