mediaproduktion på en torsdag

gårdagens träning (bodybalance) uteblev så jag och fiskpinnen gick på ett annat pass kallat: funktionell träning istället eftersom de hade sagt det var ungefär likadant fast med kondition mot slutet. Bra tänkte vi, lite mer kondition gör väl ingenting. Men vilket jävla pass, fisken & jag och en kille till i våran ålder gick in och hade passet och jag och fiskpinne kröp ut efter. Jag lovar det var fett jobbigt! min mage och mina ben värkte till tusen .. ush vilket bra pass ändå om man ska träna jobbig träning (med hade redan gjort fys i tisdags på fotbollen)
Nu sitter man här i skolan och har världens träningsvärk. Spinning i morse på idrotten också, det kunde ju inte bli bättre. Nej men det känns faktiskt toppen i benen även om det suger riktigt mycket. Nu ska jag lyssna på en redovisning till och sedan hem äta mat och sedan ska jag och fisken testa på indoorwalkling (Blev inställt så fick köra vanlig konditionsträning) Ha det gutt ♥

funktionell träning - bra för hela kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0