nu har knäet fått sin vila

så nu (för att vara exakt, i morgon klockan 17.30) ska knäet få jobba stenhårt igen på ett bodybalance pass på xercise city. Åh jag har längtat så mycket efter det passet, det klassas nog som ett av mina favoritpass må ni tro :)
idag har jag tränat småkillarna och wätjejerna, och gissa om att jag var slutskörd efter det. Småkillarna var 15 stycken och jag stod där själv med mitt papper som var beräknat på 10 personer. Yes, det fick bli att improvisera för att låta tiden gå och låta dem bli trötta, stackare. Vid 3 tiden gick jag över till fiskpinnen och åkte till samma ställe som vi hamnat på i går och det blev även lite saker köpta där. Nu måste jag försöka spara pengar tycker jag.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta på mig morgonrocken, göra en chailatte och kolla på ... that's 70s show. Ja jag har börjat sakna den och nu ska jag titta, istället för att sätta på något annat.
Helgen är slut och nu börjar stressen igen, därför ska jag börja veckan med Yoga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0