önskelistan övrigt

Jag är inte dem som vill ha alla dyra grejer utan detta jag skriver nu är lite som jag vill ha och även som ni kan ge till era vänner, bekanta, släktingar osv.

♣ Smycken - i alla olika former. Allt ifrån öronhängen till ringar, armband eller varför inte stora halsband? jag tycker ju mest om svart så varför inte köpa nitarmband, svart pärlarmband, stor ring, långt halsband eller stora öronhängen. Önskar inte varje flicka sig det? :)

♣ Presentkort - en klassiker som alltid går hem. Jag hade blivit superglad om jag fått presentkort. Alla är inte duktiga och kommer på grejer så ett presentkort glädjer de flesta. Exempel so personen du ger till får så mycket som möjligt för pengarna är: Hm, ur och penn, åhléns eller varför inte vara speciell och ge personen ett eget skrivet? "Jag bestämmer mat och aktivitet och du bestämmer dag" Billigt och väldigt kul :)

♣ Parfym - detta är något alla och jag menar verkligen alla vill ha. Ingen tackar nej till en parfymbox med en rikitgt god lukt. Ligger oftast på ett bra pris också men då bör ni nog vara ganska när vänner/släktingar så man vet att den också köper något för samma pris ungefär. Det ända som inte är bra med parfym är nog att personen som får parfymen tror väl att man luktar illa. Men va fan det är parfym :D

♣ Massage - detta är också ett bra tips för folk som inte vet vad de ska köpa. Massage ligger oftast på 300-400 kronor. Kanon bra tycker jag och kan även ges till en kille (jag vet det är inte lätt att skaffa till dem) men massage passar alla och C4 massage här i kristianstad erbjuder också om man är idrottare, massage för idrottsskador eller bara allmänt stel. Kanon eller vad?

♣ Stieg Larssons första bok "män som hatar kvinnor" - jag är inget stort fan av att läsa men Stieg Larsson är en riktigt bra författare och filmerna är omg, ja ni förstår själva. Rekomenderar att läsa och köp filmerna. :)

♣ Block - jag vet jag är mobbad som önskar mig det men whata fuck. Det är billigt och till skolan så behöver man verkligen det. Jag går media för sjutton. Jag skriver hela tiden, det är inte bara foto. Något gulligt suddie och penna också kanske?  

♣ T-shirt med tryck - Har alltid velat ha och jag ska lätt skaffa. Det enda som behövs är stor t-shirt och papper och sen en data där man skriver ut text från ett world dokument. "Alla heter Glenn i Göteborg" eller " Det kan aldrig bli för mycket fotboll" juste det skulle det stått på min tröja :)

Lycka till med presenterna :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det var många bra tips på vad man kan önska sig (eller ge bort).



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig helg!

2010-01-15 @ 19:12:37
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0