sista lovdagen, slapp och åter slapp!

juste, skolan börjar i morgon och jag har njutit lagom mycket av lovet. Har varit tråkigt att inte träna så mycket utan bara tänka på maten. Men vad gör det när man ska börja med träningen på hög nivå redan i morgon. Detta kommer bli tuft ska jag säga. Mitt schema står i några inlägg längre ner. Så jag hoppas fler kan följa det, det låter ju ändå riktigt bra!
helgen ha spenderats först på fredagen hos Gustav med westerfis, anton, tåbe, robin, viktor, filip och fisken. Ja det blev rätt bra kväll. Lördag sov jag hos tåbe och idag blev det en lång runda med fiskpinnen. Har även ätit en super god middag som jag bara måste dela med mig. Vi kallar den mammas köttfärslimpa:

Mammas köttfärslimpa:
1/4 bit nötfärs som man gör till en limpa
2 stora kokt potatisar
halva tallriken med sallad (gurka, tomat, isbergsallad)
och som gjorde pricken över iet som gjorde att den blev ännu nyttigare var att vi hade färsk vitkål, brocoli, morötter, oliver, fetaost och avokado.

Riktigt gott och väldigt nyttigt - första gången jag kände mig riktigt mätt :)
ha en underbar söndag, jag ska in i en varm dusch nu och sedan blir det film
skola i morgon och det kan väl bli skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna och
i morgon startar även mitt nya liv med träning på hög nivå. Lycka till Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0