detta går fort ..

Precis gjort klart mitt samhälle arbete och det känns underbart eftersom jag jobbat och slitet som sjutton med det. Och tiden har gått jätte fort, det är redan onsdag kväll och i morgon står idrott på schemat (första idrotten efter operationen) och min lilla knasiga kompis Ghia kommer hem (tåbe jag saknar dig också, så känn dig inte glömd) 
Jag och fiskpinnen har varit duktiga och tränat i förrgår och i dag :) träningsvärken sitter i som f*n nu, och alla som känner mig vet att då måste jag mår kalasbra! ni har gissat rätt, haha!

 nu ska jag ta det chill, gå in i en dusch och sedan plocka fram en frukt och kolla på Champions Leauge, Barcelona mot Stuttgard i kväll juu. Det får varken ni eller jag missa och därför måste jag snabba mig lite nu :) ha det <3 


Min fiskpinne & jag i somras (jag behöver sommar&malmö med dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0